Ridnings lektion och sprickor i tassarna

Japp , jag och syrran var ut till stallen igår kväll ändå , fick longera :)
Sen fick jag rida själv utan lina också , men jag vågade inte riktigt trava själv än . .
Det var ju trots allt ett tag sen jag red sist , så nu måste jag träna upp balansen :)
Det gick iaf super och jag blev inte avkastad en enda gång , trots att jag gjorde Sanna lite irreterad . . :)

Annars då ? M & D har äntligen kommit hem nu , så om ett tag när jag har gjort mig klar ska jag ner till dem en sväng :)
Ska lämna tillbaka lite grejjer som jag lånat med dem när de var borta också ^^

Ska snatta lite penslar med Millan från PS , så att jag kan börja med en ny header snart ^^
Den jag har börjar bli lite tråkig :D

Just det , min klantiga bror som jag berättade om igår , har fått sprickor i båda tassarna , så nu har han gipsstövlar . . .
Gissa vem som blev lite retad när han kom hem igår ? ;) Och gissa vem som var skit arg för att jag råkade göra det ? ;) hhahaha . . Jaa , är huvudet dumt får kroppen lida . . inte sant ? :D
Det lät skit äckligt när han berättade hur det hade gått till . . .
Han skulle göra knäböj med en massa tyngder , och han hade som sagt lagt på för mycket , så fötterna orkade inte riktigt med och vek sig åt olika håll . . . uuuuhh va hemskt . . Skulle det vart jag skulle jag garanterat dött ;P

Neej nu ska jag göra mig klar så att jag kan åka ner till min älskade syster och hennes sambo :)
Ciaaaao :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0