Ögonläkare och solbrillor

Jupp , kom just hem från ögonläkaren idag. Och som vanligt så är inget fel. Han tyckte inte att det lät som en allergi eller något , men tyckte att jag skulle använda solglasögon om det är ljust ute.

Men det som är lite konstigt är att jag verkligen är JÄTTE känslig för ljus...
När vi skulle åka till mora, när A skulle tattuera sig, så hann jag inte mer än komma utanför dörren förren mina ögon började rinna som faan. Det forsade verkligen...

Samma sak när jag övningskörde med mamma. Det hade regnat under natten och det var fortfarande blött på vägen, solen låg på, och vägen vart sådär kritvit, ni kanske fattar vad jag menar? Anyway , jag fick lov att stanna efter vägen, jag klarade inte av att köra längre då mina ögon bara rann. Det var lite jobbigt, såg verkligen ingenting! 

Men ändå är det inget fel på mina ögon ? Bortsett från att jag har bryningsfel då...?
Aja , ska beställa ny tid till optikern sen så får vi väl se vad dom säger...

Förövrigt idag så var jag med Ewe till stallet , fick rida en sväng idag och imorgon ska vi träna longering :) 
Det är kul att komma ut en sväng och röra sig dessutom ^^ Härligt :)

Vad gör ni en underbar dag som denna ? :)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0