No title

Damn vad seg jag är . . Det vart tyvärr inga bilder idag heller , har haft annat att tänka på . .

Min stackars mamma till exempel . . är måttligt orolig över henne :/ Hon ska in och opereras imorgon och jag hoppas verkligen att allt går som det ska ! Men det ska det nog göra :)

Ska försöka ta mig i kragen imorgon och få upp lite bilder :) Har gett pappsen en idé till klubbstugan också, och det tyckte han lät som en bra idé , hoppas bara att resten av medlemmarna i klubben tycker det då :) Kommer inte avslöja något förren det är aktuellt :)

Nu ska jag gå upp till A och sova tror jag :) Så att jag kan gå upp någolunda tidigt imorgon iaf ^^

Ciao and Good night sweethearts :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0