Min brors flickvän

Såg nyss klart min brors flickvän :)
Den var riktigt bra faktiskt ^ En sån där mys film !
Den var verkligen sevärd , så se den om ni inte redan gjort det ! :)

Nu ska jag packa upp min gamla dator och se om den fungerar , troligen inte iom att de på OnOff bara startade den och lät den stå på i åtta timmar utan att den hängde sig en enda gång . . . BIG SUPRISE , PUCKON . . . Det är ju först när den får jobba som den hänger sig . . . Men det fattar dom inte , för det är ju tydligen inget fel på den !! *suck*
Än en gång är jag i krig med ett företag som tydligen inte fattar vad man pratar om . .
Tjejen i kassan dumförklarade mig typ när jag sa att den hänger sig , tack för det fina kundmottagandet ni har , fuckers . .


Aja , nu ska jag draaa :)
Ciao :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0