Gosh

Fan vad jag har svårt med Rubriker på mina inlägg alltså . .
Kommer inte på något passande som jag ska skriva där :P haha . .
Aja . . :)

Var på älgsafari tidigare ikväll , vi åkte samma vända som igår och såg inte mer än en ekorre idag heller . . .
Och Tom som sa att det är en garanti att man skulle se älg efter den vägen , jomen tjena ;)
Inte en enda liten älg såg vi . . tråkigt värre ^ haha . .

Nu är det väl typ en dejt med kudden som gäller , men jag fick lov att sätta upp min gamla älskling först så att jag fick testa den lite eftersom att "det inte är något fel på den" ! :) Jaa , det ska vi nog bli två om !
Jag ger mig inte i första taget inte ! ^^

Neej , nu drar jag ^
Hörs imorgon :)
Ciao :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0