God Morgon/Natt ?

Kan inte bestämma om jag ska vara vaken eller om jag ska försöka somna om . . :/
Beslutsångest AB !
Om jag somnar om nu , kommer jag troligtvis sova bort hela dagen , och ytterligare en dag blir förstörd . .
Men om jag inte somnar om , kommer jag gå som en jävla Zombie och vara helt Koma resten av dagen istället . . 
*suck* Dagens ilandsproblem eller vad ? ;) haha . . 
Det är inte lätt när det är svårt , men det är skönt när det går ;D hmmfrr . . 

Vill inte börja städa än heller , det skulle inte vara speciellt snällt mot resten av människorna i huset , om jag drar igång dammsugaren klockan halv sex på morgonen . . Typiskt mig . .

Oj , nu är det någon som ska upp igen ;D 
Pappa gissar jag på :)
Det är ju typ bara han och A som brukar börja sånna här udda tider i det här huset ! ^

Neej , nu ska jag grunna vidare ;) 
Ciao :*
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0