Tjoho

Det har varit en seg dag idag , efter att älsklingen åkte till jobbet har jag plöjt igenom första halvan på första sesongen av Sex and the City som jag köpte hörom veckan :) Älskar den serien alltså ^

Igår var jag och A på rättviksmarknaden , hittade inte mycket men en tröja , strumpor och lite marknads chips fick iaf följa med mig hem :) hehe. . .

Det är något speciellt med höstmarknader tycker jag. Massor med folk som trängs åt alla håll och kanter, marknadsstånd med ett hyfsat brett utbud med billiga grejer . . Mys-faktorn är väldigt hög och jag kände mig så där barnsligt lycklig där jag gick med min älskade i fint väder , med topp-humör och det fina vädret gjorde sig påminnt om att hösten står på vid gavel . . 

Jag tycker om hösten faktiskt , även om jag oftast brukar bli ganska deppig under den här årstiden . . Men det är verkligen något speciellt med hösten , alla vackra färger och vädret som gör att man kan sitta inne vid en bra film utan att få dåligt samvete ;) Love it !

Nu däremot , ska jag , A , Ewe & Tom hem till Millan och Danne för att troligtvis bli fast i plump och sjuan ;) Lite skvaller blir det nog också , för det är vi ju så bra på häruppe har jag hört ?! ;) haha . . .

Hörs senare kära vänner !
Ciao :*


( Eftersom att jag skrivit om hösten , får det bli en bild jag tog en höst för ungefär tre år sedan ! )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0