Jobbig kväll . .

Fick sitta på akuten igår kväll . . .
Blev ju som sagt lite snö häruppe igår , och det var svinhalt på vägarna bokstavligt talat . . .

A körde av med pärlan igår ;(

Han skulle stanna i en korsning när han var på väg hem från jobbet , men bromsarna tog inte . . . (Han hade inte hunnit byta till vinter däck då han var på jobbet ! ) Så han hamnade i diket , i nästan 90 graders vinkel , med hela bilen :( Fronten helt sned , x-lysena total förstörda , och kylaren mosades också . . .

Han fick ont i rygg och nacke , och han sa att det ilade efter ryggraden. Men han ville inte åka in på en gång , han ville se om det gick över först . . men det gjorde det inte , han fick istället ont i bröstet . . . Så vi åkte ner på akuten just in case . .
Better to be safe than sorry
. . som det brukar heta !

De hittade som tur var inget fel ! Men som sagt , det är ju alltid bättre att vara säker än att inte veta.




Kommentarer
Anonym

Jag vill att du ska följa med ut i helgen :O Jag bönar och ber på mina bara knän juuu!!!! ;) Det är ju gratis in innan 11, jag är fattig jag med, vi kör på nästan nyktert, vi har typ inget att dricka, men du kan få vara med o dela på det vi har! FÖÖÖÖÖLJ! :) <3

2008-10-30 @ 19:52:32
mediames

Men kul att det kom med att det va jag som hade kommenterat då :O!!! men nu så! :D

2008-10-30 @ 19:54:05
Nanne

Roligt att du läser min blogg! Alltid kul att veta vilka som läser!

Önskar dig en trevlig helg!

2008-10-31 @ 15:36:19
URL: http://anelou.blogg.se/
pangis

läskigt.. tur att det gick bra!

2008-11-01 @ 14:03:37
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0