Stackars , stackars Älskling !

Den här veckan har inte varit bra alls för min stackars pojkvän . . .

I onsdags crashade han bilen , så att den inte är körbar längre . Han fick även ont i nacken och ryggen så vi var ner på akuten för att kolla upp det så att det inte var något allvarligt , vilket det inte heller var , tack och lov !

På torsdagen blev han av med jobbet , iofs så har han vetat om det iom att han bara hade anställning tills då , men iaf !!

Igår (idag för mig iom att jag inte sovit ännu ;O haha...) var han på match och fick en crosschecking i ryggen så att han landade snett och tog emot sig med vänster handen endast. Det leder till att han får ont i den handen och blir tvungen att linda in den ! Eftersom att han var chaufför åt Tom samma dag, så skulle han skjutsa ner Tom till mora för att han skulle sova där.

När vi ändå var där (fick lov att vänta tills en kompis till T slutade vid fyra) så åkte vi upp på akuten eftersom att hans hand blivit värre under dagen och kvällen. När vi sitter på akuten blir han uppropad och förd till ett rum där läkaren säger att handen borde röntgas.

Efter röntgen konstaterar läkarna att A fått en båtbensfraktur och får spendera natten på lassarettet. Dessutom är hans innebandy säsong över för iår. Han kommer få gå med gips i tre månader och under dem månaderna får han inte anstränga handen alls.

Kan ni förstå att jag vill låsa in honom på mitt rum och inte släppa ut honom nått under dem närmsta veckorna eller ? Jag kan inte förstå att en människa kan drabbas av sån ren och skär otur . . :( Usch säger jag bara . .
 
Stackars , stackars Älskling !


Kommentarer
Millan

Hehe! Du har också skrivit ett inlägg ser jag! :) Nej... stackars lilla Adde! Det är nog bäst att du låser in er och kastar bort nyckeln. Puss puss.. Älskar dej gumman!

2008-11-02 @ 06:45:44
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0