Stress , stress , stress...

Oooh vad jag har haft fullt upp känns det som...

I förrgår var jag och A hos millan och hälsade på...Vi hade våra datorer med oss, som alltid typ.
På eftermiddagen skulle Millan och Danne åka till mora och hämta mamma vid tåget, så jag och A stannade i dalen för att vi skulle hem och äta. Vi lämnade våra datorer på hennes köksbord, och det visade sig vara en minde lyckad idé...
Millan hade nämnligen ställt dit en stor vas som var halvfull med vatten med ett par flytljus i. Och hennes katter är ju en aning nyfikna av sig..

När jag och A kom tillbaka till deras lägenhet fick vi oss en mindre trevlig överraskning...
Någon av katterna hade vält vasen. Våra datorer badade i vattnet :( Det var mindre kul kan jag lova...
Tur i oturen att vi stängt av dem innan iaf, annars hade det väl inte varit något kvar av varken datorer eller lägenheten...

Så just nu känns det nästan som om det är meningen att jag inte ska ha någon dator! :/
Aja, nog om det...

Nu ska jag gå upp och städa ;/
:*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0