Seeg..

Jag är segheten i egen hög person tror jag! :) haha..
Nu har jag inte uppdaterat här på år och dar känns det som ;) haha...

Aja, jag har varit rätt sysselsatt i dagarna tre :)
Hjälpte syster att baka för fulla muggar igår!
Luktade lussekatter i hela huset, mums ! :)

Det roliga är väl att vi har en bagare i huset, men inte bakar han inte..
Nej det är hans fagra döttrar som sköter den delen :) haha...
Det är sällan pappa bakar hemma, fast nog ska han vara med och lägga sig ändå ;)


Och eftersom att Ewe inte har någon egen man, bestämde hon sig för att göra en lussesnopp tillägnat sitt x...
Pappa tyckte då att han inte hade mycket att komma med :D
Familjen Siitari i all ära ;) hahaha..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0