Ny dag...

Ny dag , nya möjligheter....

Gått upp imponerande tidigt idag, för att vara mig menar jag såklart då!
Massor att göra idag..
Tvätta, städa, arbetsförmedlingen, plugga och träna inför kvaltävlingen till 80iaden (eller hur det stavas?) på lördag.
Måste även skjuta allsvenskan innan söndag så det kanske är lika bra att ta den nu! 

Neej nu måste jag sätta igång, känner mig redan stressad och då har jag inte börjat än ens ;O
:*


Ooooh vad jag saknar fältskjutningarna, bara få träna och koppla bort allt annat...


Kommentarer
Millan

Jag också sakna ;( Längtar tills i vår :) puss

2008-12-05 @ 22:52:15
URL: http://camillasiitari.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0