Madelene Siitari





Namn:
Madelene Siitari
Ålder: 22
Läng: 162cm
Hårfärg: Mörkbrunt
Ögonfärg: Blågröna
Bor: I Älvdalen i Dalarna
Civilstatus: Singel
Sysselsättning: Jobbar som undersköterska i Mora kommun.
Intressen: Skytte, Fotografering, Dator, Musik, Måla & Film.




Vem är jag?
Jag är en kreativ tös, som älskar att skapa i alla dess former, men helst genom fotografering, design eller att sitta och måla. Jag är förövrigt lugnet själv, men kan även vara vild och galen när det behövs. Jag tar inte inte allt i livet dödsseriöst och jag ser helst att man inte tar mig dödsseriöst heller. För det mesta är jag glad och positiv, men man kan ju inte vara perfekt jämt så även jag har mina ups and downs ;)  Ett av mina största intressen och som ligger mig närmast hjärtat är, om jag inte nämnt det tidigare, pistolskytte. Som jag började med för ungefär sju år sedan. Under åren har jag samlat på mig ca. fjorton medaljer i grenarna luft, bana och fältskytte. Varav jag och min kusin Tom tillsammans har skjutit till oss ett SM silver, ett SM guld och ett ÖSM guld.


Plugg?
Jag har gått på S:t Mikalesskolans gymnasium i Mora. Där jag gick på Mediaprogrammet med inriktning Medieproduktion. Jag har ingen aning om varför jag valde medieprogrammet från första början. Kan vara så att jag kände att det inte fanns något annat program som intresserade mig speciellt mycket. Idag ångrar jag inte mitt val då programmet väckte min passion för foto och design. En ganska skoltrött Madde tog studenten i juni år 2008, och det är bland de bästa upplevelser jag har. Känslan av frihet är obeskrivlig.

2009 Började jag läsa tre kurser på Västerberslagens Utbildningscentrum i Ludvika, så att jag eventuellt kan läsa vidare någon gång i framtiden!

2010 Under hösten började jag läsa till undersköterska på Vård & Omsorgscollege i Smedjebacken.


Framtiden?
Jag har planer på att plugga vidare till grafiskformgivare, sjuksköterska eller polis någon gång i framtiden. Och innan jag slår mig till ro, vill jag först och främst upptäcka världen. En av mina absoluta framtidsdrömmar är att få åka till USA. Har alltid velat göra det, ända sedan barnsben. Vad som händer sen? Ja, only time will tell ;)


Bloggen?
I bloggen får ni följa med i min vardag bland pistolhylsor, bilder och tankar om livet som sig bör. Enjoy ;)




Om det är något mer ni vill veta så fråga, fråga, fråga! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0