Miami Inc

Såg på Miami Inc tidigare , och det gjorde mig bara mer sugen på att få göra min andra tattoo :)
Nu är det ju bara en vecka kvar iof , så jag behöver ju inte längta så länge ;) hehe . .


( Bild: Google )


För övrigt så har det inte hänt mycket idag , känner mig inte så kry , men jag ska inte klaga ^
Ska kolla på film med pappsen och A nu :) Sen blir det nog sängen för min del !
Ska ju kanske följa med mamma och hämta Ewe imorgon bitti vid tåget i mora :)
A ska åka till falun och då blir jag hemma själv , så jag följer nog med mamma ! :)

Neeej , nu blire film ;)
Ciao :*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Madelene Siitari

En blogg om mig och mitt liv i ord och bilder :)

RSS 2.0